reisverslag nr 11 - Reisverslag uit Port Hedland, Australië van ijbele bouma - WaarBenJij.nu reisverslag nr 11 - Reisverslag uit Port Hedland, Australië van ijbele bouma - WaarBenJij.nu

reisverslag nr 11

Door: IJbele

Blijf op de hoogte en volg ijbele

29 September 2015 | Australië, Port Hedland

Donderdag 24 sept.; Als we 's ochtends slaapdronken naar buiten staren, zien we onze vriend van gisteravond doodgemoedereerd achter de camper ons aan te kijken. Als we echter naar buiten lopen, houdt ie het voor gezien. Vandaag staat Coral Bay op het programma, maar eerst nog even naar de vuurtoren. Behalve een paar blazende Bultruggen geen activiteit te bespeuren. Door naar het Pebbles strand. Zoals de naam aangeeft gewoon een stenen strand. Dan naar een weg , die naar de kloven van het Cape Range Nat. Park leidt. We rijden over de toppen van de ravijnen. Een prachtige tocht, die ons diep het park inbrengt. We zien de oceaan in de diepte liggen. Fantastisch. Dan naar Carol Bay. Een gehucht van 2 enorme campings aan zee en wat winkeltjes. we horen, dat we maar 2 nachten kunnen blljven, daarna is alles volgeboekt. ( voorjaarsvakantie ) We boeken meteen een Manta/snorkeltocht voor de andere dag. Benieuwd wat dat wordt.