reisverslag 3 - Reisverslag uit Katherine, Australië van ijbele bouma - WaarBenJij.nu reisverslag 3 - Reisverslag uit Katherine, Australië van ijbele bouma - WaarBenJij.nu

reisverslag 3

Blijf op de hoogte en volg ijbele

02 September 2015 | Australië, Katherine

Dinsdag 25aug; Vanochtend zijn we een kanotcht gaan maken in de Nitmuluk Gorge. Mooie tocht tussen de hoge rotsen, waar we ook nog een familie Walibi's spotten. Na een 2 uur peddelen kwamen we bij een dam waar een tweede deel van de Gorge kwam. Wij zij teruggegaan. We konden niet zwemmen omdat er zoutwaterkrokodillen zijn waargenomen. Ook nestelden er zich zoetwaterkrokodillen. Dus jongens nog even wachten op de foto van opa met een krokodil..
Woensdag 26 aug; Na een warme slapeloze nacht gaan we op weg richting Kununurra. Het vlakke land met rotspartijen gaat over in een berlandschap. Het wemelt hier van de dode dieren. Van Walibi tot aan een koe In Timbercreek zoeken we een camping op. Vlakbij de camper laten honderden vliegende honden zich af en toe flink hoeren. De Wlibi's zijn hier erg schuw en sprinten weg als je ze nadert.
Donderdag 27 aug Vandaag op weg naar lake Argyle door een mooi berglandschap. We passeren de staatsgrens met West Australie. Fruit en groente mogen niet mee. Daar hadden we rekening mee gehouden, maar met aardappelen en uien niet. Vanavond dus geen avondeten. De camping ligt verhoogd boven de lake. Het grootste van Australie Liggend in het zwembad kijk je uit over de bergen en het meer. Pure luxe . Op de camping verblijven zelfs de nodige Nederlands Australiërs, die met verassende tips komen.